1.3.08

王道之筆莞爾一笑

我妹妹在同人誌展買了這個商品
拿出來秀給我看的時候
整個都讓我瞠目結舌
只能說
想到這個商品的人也可說找到另條王道嗎?
不過當我妹說要分我一枝的時候卻被我斷然拒絕
我跟她說要是得到這份商品我寫公文會下筆有如神助
馬上收下ok
倘若不會這樣還反倒讓老闆幽我一默那就謝謝再聯絡啦


整個就是現實!!






My sister went to CWT last time and bought these goods back.
When she show these pens which be named ‘kingly way of pen".
It really amazed me.
I only can say those innovative and creative people already found their kingly way.
However, I refused my sister when she said she wants to send me this as a gift.
I told her if this pen can help me to write those formal essays smoothly, I might take it
If this only lead my boss making fun on my back when I used it.
Maybe this is not right things for me to use.

That’s the reality!!

沒有留言: